torsdag 11 november 2010

Inga foton

Hade tänkt visa lite av det jag har stickat, men jag har för tillfället ingen egen dator. Den kraschade för snart 2 veckor sedan och den värsta "datorabstinensen" har faktiskt lagt sig. Sitter just nu och lånar sonens dator. Men foton kan jag inte lägga in eftersom jag inte vill spara en massa på denna dator. När jag själv skaffar en ny vet jag inte men förhoppningsvis innan jul :)! Men jag avvaktar tills jag har bestämt mig för vilken jag vill ha, det är ju inte gratis att köpa ny,,,,,,,,,,,,,,

Fördelen med ett datorlöst liv är ju faktiskt att man hinner annat istället för att fastna framför skärmen. Har hunnit färdigställa div stickade projekt, mm

Foton kommer förhoppningsvis innan året är slut!

1 kommentar:

  1. inget ont som har nått gott med sej !
    att fastna framför skärmen é hur lätt somm hellst ! kan rekomendera Toshiba...ler!
    Ha de!

    SvaraRadera