torsdag 6 januari 2011

Jullov, snöoväder och nystickat

Sådana här dagar är det helt underbart att få vara hemma och vara ledig! Det snöar och blåser för fullt och mina funderingar går mest till mina tvillingar som sovit borta på annan ort båda 2 i natt. Och för säkerhets skull inte på samma ort utan på helt olika ställen flera mil från varandra. Den ena blir nog kvar någon dag till men den andra,,,,,,,,,,,, hoppas att bussar och tåg går för jag har INTE lust att köra flera mil i detta väder,,,,,,,,,,,,

Har stickat lite under min ledighet. Har inte gjort så mycket nytta utan mest bara kopplat av. Men det kan behövas det också ibland :))))))))))))










Armband dam

Armband flicka

Skärp till Barbie

Vinterlandskap. det blåser och snöar på tvären, vilket inte riktigt framfår av bilden, men bakom träden finns en åker och efter åkern kommer vägar och hela samhället. Vi ser i vanliga fall ca 1 km fågelvägen, nu ser vi kanske MAX 200 meter (jag har svårt för att bedöma avstånd)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar