måndag 14 februari 2011

Diverse

Naturgarn. Köpte detta på rea, vet ännu inte vad det ska bli. Har aldrig testat att sticka i detta garn och passade på att köpa när det var halva priset. Kanske blir det en mössa,,,

Detta garn har jag också funderat länge på att köpa. Nu har jag äntligen införskaffat ett nystan och nu ska det bara tas ett beslut till.... Vad ska det bli av detta?

Detta är 3 upprepade tröjor, nästan 800 gram totalt. kan nog bli sockor mm av detta för jag tror att allt är akryl.


Har ledsnat på alla mina restgarner och att bara sticka barbiekläder,,, då tar längre tid än vad jag har att ta slut på allt. Så jag har nu fått ihop 4 par sockor i stl ca 35 till 38. Håller på med ett par till men det blir ett mindre par



Även mössan är av restgarnar, och det har slunkit med en barbiedress också :))))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar