söndag 24 maj 2009

Vantar och bytespaket







Maj månads pulsvärmare som blev till vantar när jag stickade dem! Garnet är i ull/akryl och jag förlängde bara resårmönstret när jag egentligen var "klar". Och istället för liten tumme gjorde jag hel tumme. Ville ha vantar till hösten istället för halvvantar.


Sedan har jag gjort ett par vantar i akrylgarn (tror jag, garnet är köpt utan banderoll) ett mönster jag har hittat på Ravelry.
Desstutom har jag fått paketet från bytet på stickamera. Anmälde mig till "Grisen i säcken" och fick jättefina garner mm. Tack snälla bytesvän!



4 kommentarer:

  1. wow ! villket paket du fick...
    Tack för komentaren.

    Pulsvärmarvantarna (långt ord ) blev snygga !
    Har du provat att ringa mej ? har nyss kommit hem och någon har ringt som jag inte känner igen nr på.

    kram !

    SvaraRadera
  2. Vilket härlig paket och mustiga härliga färger!

    Dina vantar blev supersnygga och de sista blev superläckra med det mönstret.

    kram

    SvaraRadera
  3. Det var så lite så, hoppas du får användning av det. Är ju jätte svårt att sätta ihop bra paket tycker jag ^-^

    Mvh Vicky

    SvaraRadera
  4. Tack för den enl. barnen "lilla" pratstunden
    ...skratt !

    SvaraRadera