tisdag 18 maj 2010

Vunnet garn!


Tack än en gång snälla http://soanpysslar.blogspot.com/

Har mailat och tackat, men inte hunnit/orkat fotografera och lägga ut bild förrän nu. För ett tag sedan var jag med och tävlade om garn och eftersom jag älskar allt garn utom i färgen orange så lämnade jag inga önskemål OM jag skulle ha turen med mig.

För 1½ vecka sedan fick jag post och var naturligtvis bortrest just då och fick vänta till söndag kväll med att kolla vad paketet innehöll. 6 st nystan anemone! I härlig lila färg. Ett riktigt vå/sommargarn! Har inte bestämt än vad det ska bli av detta, men någon sjal blir det nog, och kanske halsduk, vi får se. Än så länge ligger det här hemma till allmän beskådan och jag njuter av att få titta, känna och fundera! Tänk vad nytt garn och när det dessutom är min första garnvinst, kan göra en glad länge!

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. ska bli spännande å höra vad du hittar på med det garnet..
    Fy tusiken för magsjuka,Huvva!

    Trevlig Pingst!

    SvaraRadera